وبلاگ

بهترین پنیر پیتزا چه پنیری است؟

در این مقاله درباره موضوعات زیر صحبت می کنیم

پنیر پیتزا به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای یک پیتزای خوشمزه است. در واقع اگر در ترکیب پیتزا هیچ پنیری وجود نداشته باشد، هیچکس نمی تواند آن را میل کند. پنیر پیتزا از زمانی که پیتزا راه خود را در غرفه های بازار باز کرده است، رایج شده اند و از آن زمان پیتزا و پنیر به دو جزء جدا ناپذیر تبدیل شده اند.

پنیر پیتزا، ترکیب مورد علاقه هر کودک و بزرگسالی است و شاید کمتر کسی پیدا شود که در برابر آن مقاومت کند. دنیای پنیر متنوع است و شما می توانید بسته به نوع بافت، عطر و طعمی که دوست دارید، آن را سفارش دهید.

این ترکیب غذایی خوشمزه نه تنها برای پیتزا، بلکه برای دیگر وعده های غذایی نیز به کار برده می شود. ما در این مقاله جذاب و کاربردی قصد داریم که شما را با بهترین انواع پنیر آشنا کنیم. این پنیر ها در سراسر جهان مشهورند و مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. در حالی که بسیاری از افراد با پنیرهای موزارلا و پروولون آشنایی بیشتری دارند، پنیرهای ریکوتا، پارمزان و چدار را نادیده می گیرند. ما در این مقاله این به بررسی این سه نوع پنیر نیز می پردازیم تا ویژگی های آنها برای شما پررنگ تر شوند.

بهترین انواع پنیر پیتزا کدامند؟

  1. پنیر موزارلا

کارخانه پنیر سازی ویسکانسین هر ساله تقریبا چندین تن پنیر موزارلا تولید می کند، اما این پنیر کجا می رود؟

خب، بخش بزرگی از آن در سراسر جهان پخش می شود. اما بیایید یک قدم به عقب برگردیم و بررسی کنیم که چه چیزی باعث می شود که موزارلا انقدر محبوب باشد؟

اول: موزارلا از خاصیت ذوب و کشش ایده آلی برخوردار است. همین که رطوبت کافی را داشته باشد، قهوه ای می شود. از نظر طعم و عطر، این پنیر کاملا شیری و ملایم است و می کوشد تا طعم غذا را به خوبی حفظ کند. اصولا پنیر پیتزا موزارلا یک ترکیب غذایی بی عیب و نقص برای هر پیتزایی است.

از کدام پنیر پیتزا موزارلا استفاده کنم؟

به طور کلی، موزارلایی که رطوبت کمی دارد برای پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه ما بر این است که از پنیرهای موزارلای از قبل خرد شده خودداری کنید. موزارلای از قبل خرد شده معمولا دارای افزودنی هایی مانند نشاسته سیب زمینی است تا ماندگاری بیشتری به آن می دهد و از جمع شدن قطعات به هم جلوگیری کند.

موزارلای از قبل خرد شده می تواند خوشمزه باشد، اما زمانی که می گوییم خودتان پنیر را خرد کنید، در واقع غذای لذیذی به خود هدیه می دهید.

موزارلا تازه، نوعی پنیر است که در آب نمک غوطه ور است و می تواند پیتزا شما را به سطح جدیدی از لذیذ بودن برساند. برای جلوگیری از ایجاد رطوبت اضافه، باید چند کار را انجام دهید. ابتدا؛ اجازه دهید که پنیر به مدت 20-25 دقیقه خشک شود و سپس، می توانید پنیر را به قطعات کوچک تر تقسیم کنید تا به آرامی روی پیتزا قرار گیرند.

اگر هدفتان تهیه شام رویایی (مانند پیتزا مارگاریتا مینیمالیست) است، پنیر پیتزا موزارلا تازه گزینه بسیار عالی است..

 

  1. پنیر پروولون

پنیر پیتزا پروولون یکی از پنیرهای مورد علاقه ماست که در هنگام تهیه یک پیتزا با پنیر موزارلا ترکیب می شود. به عبارت دیگر؛ اگر موزارلا بتمن بود، پروولون رابین هود بود. هر دو به یک اندازه عالی عمل می کنند و زمانی که شما آنها را با هم ترکیب می کنید، به غذای باورنکردنی دست پیدا می کنید. پروولون یک پنیر نیمه سفت است که با گذشت زمان طعم تندتری پیدا می کند.

این نوع پنیر در مقایسه با پنیر موزارلا خشک تر است. البته شما می توانید از این نوع پنیر به تنهایی استفاده کنید؛ اما توصیه ما بر این است که آن را با موزارلا ترکیب کنید.

     3. پنیر چدار

پنیر پیتزا چدار در بین افراد محبوبیت کمتری نسبت به پنیر موزارلا و پروولون دارد. پنیر چدار حرارت زیادی را به خوبی کنترل نمی کند و گرم شدن بیش از حد باعث جدا شدن چربی ها از مواد جامد می شود. بنابراین، توصیه ما بر این است که از این پنیر به تنهایی استفاده نکنید.

اگر قصد اضافه کردن چدار به پیتزای خود دارید، توصیه می کنیم که ابتدا از یک پایه موزارلا شروع کنید و سپس برای تهیه مکمل از چدار استفاده کنید. طعم بی نظیر پنیر چدار در ترکیب با پنیرهای دیگر می تواند افزودنی خوبی برای پیتزا باشد.

 

      4. پنیر پارمزان

پنیر پارمزان برای غذاهای ماکارونی، پاستا و لازانیا غریبه نیست. اما درباره پیتزا چه نظری دارید؟

این نوع پنیر مانند دیگر پنیرهای سفت، بهتر است به صورت رنده شده مورد استفاده قرار گیرند. این نوع پنیر، به دلیل رطوبت کمی که دارند در ترکیب با پنیرهای دیگر نیز می تواند ترکیب فوق العاده ای ایجاد کنند. برخی افراد دوست دارند که این پنیر را به خمیر پیتزا اضافه کنند تا قسمت اصلی پیتزا طعم واقعی پنیر را به خود بگیرد.

      5. پنیر ریکوتا

پنیر پیتزا ریکوتا یک پنیر سبک و در عین حال خامه است که به عنوان یک افرونی فوق العاده به پیتزا طعمی لذیذ می بخشد. شما می توانید این پنیر را به تنهایی یا در ترکیب با دیگر انواع استفاده کنید.

اگرچه این نوع پنیر محبوبیت کمتری دارد، اما کافی است که لقمه از آن را امتحان کنید تا به برتری آن پی ببرید. دفعه بعد که مهمان دارید سعی کنید که از پنیر پیتزا ریکوتا استفاده کنید تا مهمانان خود را متعجب کنید.

کلام آخر

زمانی که با پیتزای پوشیده شده از پنیر روبرو می شویم، چنان مجذوب می شویم که کیف پولمان را برمیداریم و آن را سفارش می دهیم. اما افراد کمی وجود دارند که دوست دارند این وعده غذایی خوشمزه را در منزل تهیه نمایند.

برای تهیه پیتزا، اولین ترکیبی که نیاز دارید، پنیر پیتزا خواهد بود. اما تنوع محصولات در بازار سبب شده است که انتخاب بهترین نوع سخت باشد. ما در این مقاله به بررسی 5 تا از بهترین انواع پنیر پیتزا در جهان پرداختیم. شما می توانید با خواند این مقاله و بررسی ویژگی های هر پنیر، به انتخاب بهترین نوع بپردازید.

انتخاب بهترین پنیر پیتزا کاملا بستگی به سلیقه و دستور پخت شما دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید