وبلاگ

پنیر پیتزا فله ای (کیلویی و عمده)

پنیر پیتزا فله
در این مقاله درباره موضوعات زیر صحبت می کنیم

در این بخش قصد داریم تا اطلاعات کاملی را در مورد قیمت پنیر پیتزا فله ای و پنیر پیتزا کیلویی در اختیار شما قرار دهیم و بگوییم که چگونه می توانید به صورت مستقیم به خرید پنیر پیتزا فله ای بپردازید.

قیمت پنیر پیتزا فله ای – قیمت پنیر پیتزا کیلویی

پنیر پیتزا در انواع مختلفی اعم از رنده شده، ورقه‌ای، خانگی و آب نمکی در دسترس است و از آن جهت که خرید پنیر پیتزا به صورت فله ای از هر نظر به‌صرفه و مناسب‌تر است، کسب و کارهای حوزه مواد غذایی عمدتا پنیر پیتزا را به این صورت تهیه می کنند.

فروش پنیر پیتزا فله ای به صورت کیلویی در حجم‌های مختلف توسط برند پنیر چناران انجام می‌شود و قیمت آن نیز وابسته به میزان سفارش و خرید شما دارد و در صورت خرید در حجم های بالاتر، قیمت آن تا حد زیادی کاهش می یابد.
تهیه پنیر پیتزای به صورت فله ای به خریداران این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه‌های کمتر به محصولی با بهترین کیفیت برسند. در زیر می توانید لیست قیمت پنیر پیتزا فله ای چناران را مشاهده کنید.

 

محصولوزنقیمت (تومان)لینک خرید
پنیر پیتزا ایتالیایی ویژه چناران (پنیر ونیزیا)2 کیلوییتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا ایتالیایی ویژه چناران (پنیر ونیزیا)1 کیلوییتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا دانمارکی چناران (پنیر اسنکی دانمارکی)2 کیلوییتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پروسس چناران (پروسس مدیوم چناران)2 کیلوییتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا خاوران (بسته بندی قرمز)2 کیلوییتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا خاوران (بسته بندی قرمز)1 کیلوییتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا خاوران (بسته بندی قرمز)500 گرمتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا خاوران (بسته بندی قرمز)250 گرمتماس بگیریدمشخصات و خرید
پنیر پیتزا خاوران میکس (بسته بندی نارنجی)2 کیلوییتماس بگیرید
پنیر پروسس مدیوم شارک (پنیر شارک قرمز)2 کیلوییتماس بگیرید
پنیر پیتزا دانمارکی شارک (پنیر اسنکی شارک)2 کیلوییتماس بگیرید
پنیر پیتزا شارک سبز (پنیر ایتالیایی شارک)2 کیلوییتماس بگیرید
پنیر پیتزا دانمارکی نکیسا (پنیر اسنکی نکیسا)2 کیلوییتماس بگیرید
پنیر پیتزا موزارلاتماس بگیرید
پنیر پیتزا قالبیتماس بگیرید
پنیر پیتزا ورقه ایتماس بگیرید

جا دارد به این نکته اشاره کنیم که باتوجه‌به نوسانات بازار ممکن است قیمت های بالا دچار تغییراتی شده باشند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که قبل از خرید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

 

شماره های بخش فروش :

 

  05136019133  

 

  05136019134  

 

  05136019135  

 

 

سوالات و نکات مهم

در زیر، برخی از سوالات پرتکرار مشتریان عزیز به اختصار درج شده است:

 

حداقل خرید پنیر پیتزا فله چقدر است ؟

حداقل خرید وابسته به نوع مشتری است. مشتری های داخل مشهد و تهران محدودیت حجم ندارند اما برای عزیزان سایر شهرها، حداقل میزان خرید وجود خواهد داشت.

 

حمل و نقل به چه صورتی انجام می شود ؟

حمل و نقل سفارشات رایگان بوده و توسط شرکت انجام خواهد شد.

 

شرایط اخذ نمایندگی چیست ؟

شرایط اخذ نمایندگی، ارسال قرارداد، عقد قرارداد و دادن ضمانت به شرکت است. از دیگر شرط اخذ نمایندگی و فروش، نداشتن نماینده دیگری از شرکت چناران در شهر محل درخواست است.

 

شرایط خرید اعتباری از شرکت چناران چیست ؟

برای خرید اعتباری باید ضمانت بانکی یا سند به عنوان تضمین به شرکت ارائه شود.

 

قیمت خرید و قیمت فروش چگونه تعیین می شود ؟

قیمت پنیر فله ای وابسته به میزان خرید عمده و سابقه خریدهای مشتری ها دارد و قیمت فروش را خود مشتری (فروشنده خرد محصول) تعیین می کند.

 

روند سفارش، پرداخت، حمل و نقل و… به چه صورت است ؟

بعد از تعیین تکلیف نوع پرداخت و ثبت سفارش، که به صورت ارسال چک یا تسویه نقدی قابل انجام است، در کمتر از چهار روز بار به دست مشتری خواهد رسید.

 

تخفیفات، مزیت ها و جشنواره های فروش به چه صورت است ؟

تخفیفات وابسته به حجم خرید و سابقه همکاری مشتریان محترم متفاوت است. شرایط خاص فروش مثل جشنواره ها هم در صورت اعلام قبلی شرکت به مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

 

 

خرید پنیر پیتزا فله

این روزها فست‌فود جایگاه ویژه‌ای را در سفره ایرانیان بازکرده است و توانسته به یکی از غذاهای محبوب تبدیل شود. باتوجه‌به این مورد و مصرف زیاد فست‌فود در وعده‌های غذایی مختلف بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مواد اولیه را به‌صورت عمده تهیه کنند؛ یکی از این موارد پنیر پیتزا است.
خرید پنیر پیتزا فله‌ای نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود، به شما اطمینانی از کیفیت محصول خریداری شده نیز می‌دهد. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که در زمینه پنیر پیتزا فعالیت دارند و اقدام به فروش پنیر پیتزا عمده می‌کنند.

در این بخش به بررسی این برندها و موضوع خرید پنیر پیتزا عمده می‌پردازیم؛ تا انتها همراه ما باشید.

 

پنیر پیتزا فله چناران

برند پنیر چناران از سال 1366 فعالیت خود را در شهر چناران در زمینه تهیه پنیر شروع کرد. این برند پنیر پیتزاهای مختلفی را با کیفیت و ویژگی‌های مختلفی به بازار عرضه کرده است.
پنیر پیتزاهای برند چناران در سه نوع مختلف، در بسته‌بندی با حجم‌های مختلف و رنگ‌بندی مختلف به بازار ارائه شده است.

chenaran-logo
پنیر پیتزا با بسته‌بندی سبزرنگ پنیر پیتزای ایتالیایی است که در حجم‌های 1 و 2 کیلویی نیز به بازار عرضه شده است. این پنیر از پنیرهای پرچرب است و گرید A را دارد.
دومین پنیر پیتزا فله‌ای برند چناران پنیری با بسته‌بندی ابی رنگ است که گرید C را دارد و سطح چربی آن متوسط است؛ این پنیر در بسته‌بندی با حجم‌های مختلفی به بازار عرضه شده است.
آخرین پنیر پیتزای ارائه شده توسط برند چناران، پنیر پیتزا خاوران است که توانسته محبوبیت ویژه‌ای را کسب کند؛ در ادامه به توضیح دقیق‌تر این پنیر پیتزا می‌پردازیم.

پنیر پیتزا فله خاوران

پنیر پیتزا فله خاوران یکی از پنیرهای خوش‌طعمی است توسط برند چناران ارائه شده است. این پنیر در بسته‌های 250 گرمی، 1 کیلویی و 2 کیلویی به بازار عرضه شده است.
پنیر خاوران در گرید D قرار داشته و از پنیرهایی است که چربی متوسط دارد. طعم این پنیر طلایی‌رنگ، کره‌ای است و حالت کشسانی خوبی دارد.

پنیر پیتزا خاوران

باتوجه‌به اینکه سرعت ذوب این پنیر کوتاه است و تقریباً 6 الی 7 دقیقه زمان نیاز دارد و طعم لذیذی که دارد برای تهیه اسنک و ساندویچ بسیار مناسب است. این پنیر قابلیت ترکیب‌شدن با سایر پنیرها برای استفاده در فست‌فودهای دیگر را دارد.

پنیر پیتزا فله شارک

یکی از عباراتی که بسیار در اینترنت جستجو داشته و در بازارها نیز شنیده می‌شود عبارت پنیر پیتزا فله شارک است. این پنیر پیتزا در واقع همان پنیر پیتزای چناران با بسته‌بندی‌های قرمزرنگ است.
جالب است بدانید عنوان علامت تجاری برند چناران، شارک است و به همین دلیل برخی از افراد این پنیر را با این نام می‌شناسند.

لوگو برند پنیر پیتزا شارک

پنیر پیتزا شارک برای بازارهای خارج از استان خراسان طراحی شده و در واقع همان محتویات پنیر چناران را داشته اما با بسته بندی و برند شارک ارئه می شوند.

پنیر پیتزا فله نکیسا

پنیر پیتزا نکیسا یکی از پنیرهای ارائه شده توسط برند چناران است که مناسب برای ترکیب با انواع پنیرها و استفاده برای پیتزا است. این پنیر حالت کشسانی خوبی را دارد.
پنیر سفید و زردرنگ نکیسا دارای 1 درصد چربی و 18 درصد پروتئین است اما نوع گیاهی آن 17 درصد پروتئین گیاهی دارد.

لوگو برند پنیر پیتزا نکیسا

پنیر نکیسا را اغلب افراد در تهیه پیتزا استفاده می‌کنند و حالت کشسانی این پنیر به همراه طعم خوشمزه آن باعث شده به محبوب‌ترین پنیر پیتزا تبدیل شود. پنیر پیتزا فله نکیسا به‌راحتی در بازار وجود دارد و افراد می‌توانند این پنیر را در حجم‌های متنوع بر اساس نیاز خود تهیه کنند.

پنیر پیتزا فله‌ای مشهد

تعداد کارخانه‌های تولیدکننده پنیر پیتزا در شهر مشهد بسیار زیاد است و علت این مورد وجود شیر تازه گاو است. طبق آخرین گزارش‌ها بیش از 70 درصد از پنیر پیتزای تولید شده در این استان به سایر استان‌های دیگر صادر می‌شود و هم اکنون مشهد صدرنشین جدول شهر تولیدکننده پنیر پیتزا است.
پنیر پیتزا فله‌ای مشهد در انواع مختلف و در حجم‌های مختلفی تولید و توزیع می‌شود. کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب آن باعث شده است به پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصول تبدیل شود.

پنیر پیتزا فله ای از کجا بخریم ؟

همان‌طور که گفته شد برندهایی که در تهیه پنیر پیتزای فله‌ای فعالیت دارند، پنیر پیتزا را در بسته‌هایی با حجم‌های متفاوت به بازار عرضه کرده‌اند.
درصورتی‌که قصد خرید پنیر پیتزا فله‌ای دارید می‌توانید از فروشگاه‌های بزرگ شهر خود این پنیرها را تهیه کنید؛ همچنین می‌توانید به‌صورت اینترنتی و از سایت برند موردنظر درصورتی‌که فروشگاه آنلاین داشته باشد محصول موردنظر با حجم دلخواه را سفارش دهید.

 

سخن آخر

پنیر پیتزا یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه‌ای است که در تهیه فست‌فودها استفاده می‌شود. این مورد علاوه بر اینکه طعم لذیذی به غذا می‌دهد باعث کشسانی شدن می‌شود که این حالت یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت غذاهایی مانند پیتزا است.
در این مطلب به بررسی قیمت پنیر پیتزا فله ای پرداختیم. باتوجه‌به اینکه پنیر پیتزاهای مختلفی در بازار وجود دارد و هرکدام ویژگی منحصربه‌فردی دارد لازم است قبل از خرید به ویژگی‌ها و نکات نوشته شده روی پاکت پنیر توجه کنید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “حداقل خرید پنیر پیتزا فله چقدر است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “حداقل خرید وابسته به نوع مشتری است. مشتری های داخل مشهد و تهران محدودیت حجم ندارند اما برای عزیزان سایر شهرها، حداقل میزان خرید وجود خواهد داشت.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “حمل و نقل به چه صورتی انجام می شود ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “حمل و نقل سفارشات رایگان بوده و توسط شرکت انجام خواهد شد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “شرایط اخذ نمایندگی چیست ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “شرایط اخذ نمایندگی، ارسال قرارداد، عقد قرارداد و دادن ضمانت به شرکت است. از دیگر شرط اخذ نمایندگی و فروش، نداشتن نماینده دیگری از شرکت چناران در شهر محل درخواست است.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “شرایط خرید اعتباری از شرکت چناران چیست ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “برای خرید اعتباری باید ضمانت بانکی یا سند به عنوان تضمین به شرکت ارائه شود.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “قیمت خرید و قیمت فروش چگونه تعیین می شود ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “قیمت خرید وابسته به میزان خرید عمده و سابقه خریدهای مشتری ها دارد و قیمت فروش را خود مشتری (فروشنده خرد محصول) تعیین می کند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “روند سفارش، پرداخت، حمل و نقل و… به چه صورت است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بعد از تعیین تکلیف نوع پرداخت و ثبت سفارش، که به صورت ارسال چک یا تسویه نقدی قابل انجام است، در کمتر از چهار روز بار به دست مشتری خواهد رسید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تخفیفات، مزیت ها و جشنواره های فروش به چه صورت است ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تخفیفات وابسته به حجم خرید و سابقه همکاری مشتریان محترم متفاوت است. شرایط خاص فروش مثل جشنواره ها هم در صورت اعلام قبلی شرکت به مشتریان امکان پذیر خواهد بود.”
}
}]
}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید